Wednesday 29 August 2012

mana saya harus pilih...

sedihnya..mgkin segalanya dah tertulis dr aku di alam rahim lagi..dah tertulis di luh mahfuz..takdir untuk aku..segalanya akn bermula dlm keadaan yang asing...aku sbg seorang pengembara ilmu,seorang anak dan seorang kkasih..

asing..cukup asing bg aku..aku hnya menghitung hari..makin dekat dan dekat..dan tibalah masanya..hidup sendiri,berdikari tnpa ada yg tersayang disisi..huuu..antara aku,cita2 dan cinta..bayangkan aku berada ditengah2...terhimpit..mana sisa utk diri sendiri???org yang faham yang akan tahu apa aku rasa sekarang ni..

bingung dengan diri sendiri..apa pun aku xsiapkan lagi tp hari makin dkt..mr ♥ sja yang tahu apa yang terjadi..hmmm..jauhnya aku akn mengembara seorang diri lepas ni..jauh dari semua orang..

kelantan...ada apa di kelantan???kawan2 slalu mnyakat...hutan kata mereka..aku duduk dihutan???
"pakai purdah la ko balik ni"  

hmm..betulke duduk kelantan kene pkai purdah..tkut pulak dengar..tp oke lah benda baik kalau jadi jgn ditolak..itu satu rahmat...


aku akan jnji pada dri aku...aku akn buat semua ni untuk parent dan mr ♥ jgn sesekali pernah lupakan aku tau!!!aku syg sama kamu...pegang janji kite...isk...tunggu aku walau papepun terjadi...allah tahu niat kita...aku akn ingt pesan mr ♥ smpai bila2...kami kene yakin jodoh kami bersama...   with love

1 comment:

  1. Buatlah pilihan terbaik... salam merdeka, follower 81

    ReplyDelete