Monday 6 August 2012

rahsia hati

"kenapa kau mencintainya"..sbb aku syg padanya..

aku msih buntu dgn jawapan itu..perlukah mencintai seseorang hanya kerana syg,,rupa paras..kekayaan..bagaimana harus aku titipkan semua rasa itu.rasa yg suci..cinta kerana agamamu wahai sang kekasih..wahai hati,,aku runsing mengingatkat engkau slalu membisikkan kata rindu..
                              
duhai sang pencinta..berikan aku ruang yg suci agar cntaku selembut sutera kasih yg agung...
bicara hati yg tiada sudah..merayu..aku tega kiranya angin menghapuskan cintaku hnya kerana aku bersalah..
aku tunduk..aku sujud..aku sujud dgn keagungan mu andai cnta itu utk aku..untuk kita..
aku terus terdampar di pantai berombak biru..tersadai bgai sesuatu yg menunggu rindu..


ya allah..jika aku jatuh cinta..labuhkanlah cintaku pada insan yang melabuhkan cintanya sperti aku mencintaimu...
cincin..berikan jawapan.cintakah dia kepadaku kerana agamaku!!
                                  

No comments:

Post a Comment