Sunday 26 August 2012

unpredictable situation.......

morning...xdngar langsung ayam berkokok sekarang ni..zaman dah maju sgt smpai ayam pon pupus  aku pun xtahu..ke aku tido mati???nyenyak sungguh kalau dapat tido di rumah mak...sejuk especially pepagi bute..sangat2 sejuk..bukan nak becerita pasal rumah di kampung yang dipaggil besout ni..tp perasaan di pagi hari..lain sungguh hari ni rasanya..bangun pagi terus termenung..lain macam termenungnye..lain sangat..

"aton,,sidai kain"...dear boss pggil..haha

ahhhhhh..spoil mood nk mengarang crita ni..huhu..

huhh..siap pon sidai kain tu..byak btol..nk kta ramai orang xjugak..tp tiap2 hari bju nk kne basuh belambak2..oke...back to the topic..nape aku rasa semacam pagi ni..mungkin teringat apa yang aku dah buat..xbuat salah..buat pon salah..complicated..bukan relationship k..tp situasi yang merumitkan..memang salah!!

bila la semua ini nak berakhir..unpredictable..nak kate x kang memang akan jdi..again n again..sampai bile aku xtahu...huuu sedihnya..mulut kta xnak tp hati kata nak..mcm mna tu???encik azrul,,help me ples..;)


pabila kau katakan kau suka aku..
ku terdiam xtahu mana nak tuju..
kurasakan sesuatu..

No comments:

Post a Comment