Tuesday 7 August 2012

aku tulis bukan kerna nama

malam sepi..tnpa bintang..malap..suram,,sesuram hati ini...aku tulis bukan kerna nama..bukan kerana publisiti..bukan untuk menjadi bloger yg 'hot' . mana mungkin aku akn jd seperti itu..aku cuma menulis atas dasar suka2..ingin berkongsi ..bukan kerana publisiti..blog..entah apa yg menarik padanya..hya utk suka2 atau buat duet..barngkali akan memerangkap diri sendiri..pada mula niatnya lain akhirnya jd lain..hmm..menerokai dunia teknologi salah 1 perkara yg menyeronokkan..segala ilmu ada disini..sgla berit menerjah di sini..aku???tiada apa2 yg boleh ditafsirkan..diam seribu bahasa tatkala mendengar suara2 tohmahan..org lain berpusu2 berblog..aku juga mahu cuba..mencuba perkara baru adalah 1 yg menyeronokkan tp memakan diri sendiri..kenapa???sebb nawaitu...nawaitu itu penting..dalam sgala aspek yg kita ceburi nawaitu harus betul,,jika tersasar perbetulkan sebelum terlambat..hmm..apa nawaitu sbnar yg aku inginkan..apa yg aku mhu kejarkan hinggakan yg didepan mata terlepas.."bodoh"..perkataan yg sesuai utk diri aku..bodoh dalam menilai mana baik mana buruk,,,seperti budak kecik hingusan yg sentiasa perlukan pantauan,nasihat dan tunjuk ajar...supaya aku tidak tegelincir..ah..susahnya..payah untuk aku menjadi yg lebih baik dari sebelum ini..tidak cukup baik untuk aku,,tidak cukup baik untk kamu..nothing is d best for me   if it's not best 4 u..segalanya bermula disini..
                                   


No comments:

Post a Comment