Tuesday 28 August 2012

kau dah tikam aku dri belakang!!

huuhh..dalam dunia ni xsemua suka kita dan xsemua benci kita..yang xsuka aku pon xtahu sebb apa..maybe dengki,,maybe meluat tgok perangai  aku..waallahua'lam.sori..kadang2 kite xsedar kita melakukan kesilapan..haruslah tegur secara baik..sindir menyindir bukan cara teguran yang baik...xsemua kawan yang kita ada adalah kawan yang terbaik untuk kita..puas mencari siapa salah...korang mesti pernah rasa apa yang aku rasa..disindir dalam diam..

"oh..ples la..tak main lah macam die tu"

oke..ayat yang buat aku rsa sakit hati sangat2..it's okey kalau nak mengata sekalipun..tp jangan sampai aku dpt tahu sendri..aku bukan jenis pendemdam..marah aku sekejap je..tapi luka dalam hati ni tinggal parut..xkan boleh hilang..aku akan ingt sampai bila2.

aku anggap kau kawan..tp kau anggap aku???lawan??nk lawan sangat ke?jom bet tangan jom..hhaha..kalau aku diberi pentas boxing sekalipun aku xkan sesekali lebamkan mata kau..sebb aku tahu kau kawan aku..heloo...dengar x?KAWAN AKU...

TP....knpa kau buat macam ni..aku pun tak faham..aku lebih suka mendiamkan diri dripada mngeluarkan perkataan yang x sepatutnya..aku hanya mampu tersenyum sumbing dengan sume ni..xperlu berkata apa-apa krna ia akn mngeruhkan lagi keadaan..

so..keputusan skang adalah anggap saja xde pape berlaku..tarik nafas dalam2 dan tumbuk dinding sampai retak(hulk)..haha

No comments:

Post a Comment