Tuesday 1 January 2013

takdir vs hikmah

malam tadi dalam pukul 2 lebih aku ada sesi luahan perasaan bersam member..baru je aku nk pejam mata nama aku kene panggil2...adoi..ok..aku bukk mata..
"macam mana??"
"ermmmm..die ada pompuan lain..."
aku pun dah agak benda ni nak jdi...tp aku posiitifkan diri...positifkan orang lain jgk supaya x pkir bukan2...
yang aku xpaham sangat2 knapa dalam dunia ni ada orang yang tak reti nak hargai orang yang ada didepan mata..dah cukup sempurna kalau nk fmly yang bhgia masa depan nnti..tapi benda lain juga yang dicari...tolong la lelaki2 luar sana..jgn la mainkan hati pompuan(wakil ketua kampung ckp ni..haha)..

aku nak buat macam mna..mcm mna aku nk tolong...aku bleh bg nasihat n tips je..tu pun aku bca lam intenet..hahaha..bila pompuan dah cukup setia,jujur dan lgsung takda perasaan kat laki lain,,yang si lelaki jgn la buat pasai..jgn main tarik tali..kalau sekalipun dah ada orang lain...jujurlah...bukan susah nak jujur..lepas jujur blah r..ape tggu lg kan..tp kalau nk bg peluang ke 2 pun xpe..itu keputusan masing2..tp kene ingat...risiko tu kene tanggung..

apa lgi ei nk ckp kat sini...mcm aku plak yang nk luahkan perasaan..bukan pe..bengang sangt dgn laki mcm tu..

No comments:

Post a Comment