Wednesday 2 January 2013

i hate to face all this!!

assalamualaikum semua..selamat malam..mlam ke ni??rasanya pagi dah kot..hari ni rsa mcam nak share something yg xbrapa penting la dengan reader ang blogger2 semua..boleh ke??heh..
ble tgok tajuk entry kali ni mcm bunyik benci sangat je..xla..tapi aku bengang sikit la..nak kene pindah dah kat bachok...lepas cuti sem ni semua dah berubah.aku akn masuk ke kampus bachok..

masalah sekarang ni 1 rumah 20 orang..byk tu...1 bilik 3 org..ala xde privacy  la nk becerita..mcm mana ei..aku rasa cam istanbul aku datang plak...rasa nk cari rumah sewa..tp mr love xbagi..bahaya katanya..betul jugak tu...so kene trima jela apa yang ada.

aku terpikir jugak dalam ramai2 tu nnti mesti ada yang bermasam muka..hati manusia lain2..walaupun dah dikira student u yang boleh pikir secara waras tp x mustahil ada yang akan  buat taik..

aku dapat imagine aku masuk bilik,kuar bilik,pegi kelas ,balik kelas,tidur n senyap...senyap...macam xde life pulak,,kalau 1 rumah 8 orang tu boleh tahan la jugak..
kalau dapat bilik hostel macam ni punya la bes!!
p/s:rambut sama hitam,,,hati lain-lain beb..

No comments:

Post a Comment