Wednesday 10 June 2015

Little diary 2

Aku xtahu ape nk buat sekarang..mgkin aku hanya perlu berdiam dr berkata2..sebab kalau mkin byk aku ckap mgkin makin buat ibu terluka..
No wonder lah sewaktu aku sekolah tgkatan 3 dhulu ada seorang kawan share cter.die ckp better die masuk asrama dan jauh dr ibunya sbb die xnk jadi kurang ajar...mgkin nnti ble kne bebel scra auto rasa nk menjawab..da dkira derhaka..

Alahai...
Aku pun xthu mcm mna nk hadapi..bru aku phm prasaan die..aku nk diam je..tp diam nnti dikata xbrckp plk..trik muka ke...tp sbnrnya aku nk kawal utk berkata2..klu skli terjawab takut mlukakan hati...

Ya allah bntulah aku...sedih rasanya...aku nk mcm org lain juga...lagi satu bila ada perbezaan antara adk bradik yg lain...layanan berbeza..mgkin mak xsedar bnde ni...mgkin fikir sama je kasih syg...tp sbnrnya yg rasa aku...

Tambah2 lagi dengan akk yg sorang tu..hmm..semua dia btl..mmg aku xdapat nk bagi duit....tp aku nk bg kash syg utk mak...tapi bnde ni buat jadi halangan...

Tiap hari aku berdoa utk kdua ibu ayah...doa baik2..aku nk rasa mcm dlyn spt org lain....😢

No comments:

Post a Comment