Friday 5 June 2015

Little diary 1

6/6/2015

Hi..lama x update entry.klau aku update pun mesti bila sedih n bermain emosi..sbb time emo je rasa enjoy nk mnulis2 bendevyg pnjg2,luahan hati,rasa geram..mmg kdg2 kita share pada seseorg tp xkn nye 100% mereka akn phm apa yg kita rasa kan..better aku luah je dlm blog..xde org bntah..xde org nk bg idea..amu lbh suka mcm tu..

Sebb time tgh srbut mmg xboleh nk dgr suara sesape..rase hangin je..lagi2 klu ada suara2 sumbang yg suka mengapi2 kn org lain..mmg pantang betul aku..

Klau lah rasa diri baik....dsukai smua org go ahead..ada aku kisah??stress pulak bila tgok muka die dpn2..perfect sgt la dmata smua..smpi dok sindir2 aku..bkn mcm tu la cara nk tegur...tgokla someday klu jadi kt ank kau...aku diam je...mlas aku nk mlwn org gile..😈😈😈😈😈😈😈😈😈

No comments:

Post a Comment