Sunday 17 February 2013

hati kecil ini

dah lama rasanya aku tak mengupdate blog lapuk ni..rsa rindu pulak nk bekongsi perasaan yang tah pape aku rasa semalam..maybe aku xbiasa duduk sebilik dengan roomate baru..janggal..aku ni jenis ambil masa unuk mengenali seseorang..first aku akan diam....xbecakap..dan mula lah rasa down..cm sindrem down je aku rsa mlm tadi..aku perlukan sokongan dan kata2 semangat dari orang yang aku sayang.tapi aku kecewa lg sekali mlm tadi..langsung xdberi kata semangat..dan dgn hati yng sedih sgt2 aku pon tido..tu lah salah 1 cara aku nak lupakan segala masalah..bila bngun dari tdor semngat baru akan muncul pulak..tp nk dijadi kan cerita benda yang betul2 aku xsangka...tesedr dari tido pg2 dalam pukul 3 lebih..ada msj dari mr love.

"zahra...awak bunga sya..sejujurnya sy rindu sgt nk jumpa awak.awak kene jadi kuat untuk sy..awak kne kuatkan semangat.kalau awak dapat lawan perasaan awak sy yakin awak akn lebih berjaya dalam hidup"

alangkah bebunga nye ati aku...pagi tu aku terus besmgt da lupakan perasaan aku yang tah pape tu..TERIMA KASIH AWAK...

No comments:

Post a Comment