Wednesday 6 February 2013

airmata hamba

alhamdulillah syukur pada allah kerna bg aku merasa nikmatnya sekali lagi...aku sgt takut pabila aku celik dari tidur malam yang lena aku xberkesempatan mengucap syukur kepada allah..akhir2 ni aku rasa sedih menyelubungi..entah apa yang bermain di fikiran aku pun xpasti..dari sehari ke sehari masa berlalu dgn pantas sekali..pagi tadi usai aku mengerjakan solat subuh mata rasa layu sgt..berat mata untuk bukak dan akhirnya aku tertidur.dan pg tadi aku mimpi smpai mengeluarkan air mta..menitis setitis demi setitis membasahi bantal...aku tkt sgt dngan apa yang aku mimipi..KIAMAT..dunia ibarat hancur ..bukan sikit dmi sikit tapi sekaligus..ya allah apakah tanda dan alamat untuk semua ini..masa tu aku,ayah,mak,adik beradik yang lain berlari berteriak kuat mencari2 kami supaya bersama waktu kehancuran tu berlaku..aku berlari sekuat hati ke arah ayah dan mak supaya kami dapat berp[egangan tangan..aku mahu mati bersama mereka..aku mahu matiku didalam keberkatan ibu dan ayah..airmataku mengalir laju..semuanya hancur..
ya allah jika tu petanda kepadaku berikanlah aku hidayahmu supaya aku xlari dari landasan syariatmu...aminn

No comments:

Post a Comment