Monday 21 May 2012

life's trial and tribulations...

"tidak semua yang kita nak,kita akan dapat"..kadangkala apa yang kita tidak duga itu yang terjadi. dalam kesamaran  aku merangkak menjadi arah..arah yang xpasti cerah atau gelap...masih samar dan kbur pandanganku..bagaikan kabus tebal menyelaputi awan yang mendung..begitu jugalah laluan hidupku..terkadang aku bangkit,terkadang aku jatuh terungkur mencium bumi...ah..sekelumit perasaan tidak bersyukur menerjah hati yang kian usang..kian terseksa dgn dugaan yang silih ganti mendatang..apakah tidak layak untukku mendapat apa yang aku hajatkan???pelbagai persoalan bermain2 di dlm kotak fikiran..perasaan ang durja merasuk itu segera aku tepis jauh..ada hikmah disebalik semua ini..ada...allah tlh menetapkan percaturan yang sempurna buat hambanya..."Hidup adalah satu kesilapan yang berterusan di mana kita belajar untuk menjadi sempurna".

No comments:

Post a Comment